ALMY tunggu FIZZ melamar!

FIZZ (kiri) suapkan sate ke mulut Almy.

R
AMAI peminat dah tahu pasangan kekasih pelakon popular Fizz Fairuz (31 tahun) dengan Almy Nadia (24) sudah empat tahun bercinta.


Juwie pun tanyalah kepada Almy: ‘‘ Bila nak kahwin?’’

Jawab Almy: ‘‘ Saya serah pada Fizz. Saya tunggu Fizz melamar aje. Kalau dia melamar... saya bila-bila masa aje terima kalau jodoh kami dah sampai...insya-Allah. Tapi sekarang ni kami masing-masing tengah sibuk shooting.”
ALMY (kiri) dan FIZZ bahagia.

Dulu Juwie pernah tanya Fizz: “Bagaimana hubungan cinta Fizz dengan Almy?”


Jawab Fizz: ‘‘Kami masih bahagia. Tapi perancangan nak kahwin belum ada lagi. Saya masih terus nak kumpul duit dan buat bisnes.
Saya dah buka Restoran Nur Kasih di Kampung Sungai Pasu, Raub, Pahang.
“Akan datang saya nak buka butik, kandang kambing dan lembu”.

JUWIE:Alhamdulillah. Semoga Fizz berjaya jadi jutawan yang bertakwa dan terus bahagia dengan Almy.

0 comments:

Post a Comment

 
Minima Ready Blogger Templates